Netwerkmarketing zorgt voor groei in China

Amway overleeft de Amerikaanse crisis wonderwel en de oorzaak ervan ligt voor een groot deel in de Chinese markt. Hoewel de markt er voor netwerkmarketing was afgesloten kon dankzij een regeling tussen de Verenigde Staten en China een opening worden gemaakt. En de netwerkmarketing is in China potentieel nog groter omdat door de kwaliteitsverschillen in dat land en de slechte plagiaten vertrouwen van persoonlijke ervaringen belangrijk is. Tegelijkertijd is het een belangrijk gegeven hoe groot de markt daar is – en hoe veerkrachtig in stijgende lijn. Wie in de toekomst verstandig wil ondernemen houdt die gegevens in de gaten!

Advertisements

About joostboers

My passion? Being independent of other people's decisions. I'm horrified with what happens to pensions, or to see that people at relatively are put aside the economy because they simply are too old... at the age of 45+. Do you want to escape this threadmill too? Take action. You can do it.
This entry was posted in Economy, Networking. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s